diadem1Pentru ca fiecare participant la concursul “Știi tot despre Petrolul?” să-și poată calcula singur punctajul general voi posta mai jos toate răspunsurile corecte, urmând ca vineri, 21 noiembrie 2014, să public și clasamentul final, odată cu comentariile trimise, pe care le-am ținut, firesc, în stand-by, până acum, la sectorul de comentarii. Voi vedea astfel dacă mai este nevoie de o întrebare – ori, mă rog, pe mai departe, eventual chiar de întrebări – de baraj, dorind întotdeauna ca totul să fie la vedere, iar câștigătorul să-și adjudece premiul grație celor mai bune cunoștințe avute în domeniu. Apreciez că așa este cel mai corect.

 I/1. Gheorghe Pahonțu; I/2. 1929-1930; I/3. 2011.

II/1. Constantin Moldoveanu, Alexandru Boc, Mircea Dridea; II/2. Mihai Mocanu; II/3. Virgil Dridea.

III/1. cu Polonia; III/2. Constantin Cernăianu; III/3. Gremio Porto Alegrense (se admite și Alegre), scor: 4-3.

IV/1. Mircea Dridea; IV/2. Ion Marin; IV/3. 22 octombrie 2003.

V/1. Cristian Vlad; V/2. Jeremy Bokila; V/3. Ion Crăciunescu, “Lia Manoliu”.

VI/1. Filipe Teixeira, Adrian Mutu, Pablo de Lucas Torres și Toto Tamuz; VI/2. AS Monaco; VI/3. 4 titluri naționale și 3 Cupe ale României.

VII/1. Toto Tamuz, 9 goluri; VII/2. 1933, 1941, 1953, 1977, 1982, 1985, 1989, 2003, 2011; VII/3. Pavel Cristian Balaj, Baia Mare.

VIII/1. de două ori; VIII/2. Filipe Teixeira și Geraldo Alves; VIII/3. Gheorghe Mulțescu.

minge_dynamisIX/1. Nicolae Toporan; IX/2. Ionescu – Pahonțu, Boc, Florea, Mocanu – Dincuță, Dragomir – Moldoveanu, Badea, M. Dridea, V. Dridea (aceasta a fost așezarea reală, deși în cronicile vremii atacanții centrali au fost inversați, dar se va puncta, evident, și acea așezare); IX/3. Pablo de Lucas Torres, cu Vikingur Gota, în prima manșă a turului al doilea al preliminariilor ediției 2013-2014 din Europa League.

X/1. Valeriu Răchită și Soni Mustivar; X/2. 1952-1965, 1967-1969 și 1971-1973; X/3. Mircea Dridea, Gheorghe Dumitrescu, Mihai Mocanu, Petre Dragomir, Constantin Moldoveanu, Camil Oprișan, Virgil Dridea, Alexandru Pall, Alexandru Fornea, Eduard Iuhas, Costel Lazăr, Octavian Grigore, Vasile Cosarek, Valeriu Răchită și Eusebiu Tudor.

XI/1. Gheorghe Dumitrescu; XI/2. Juan Angel Albin; XI/3. 1-0.

XII/1. Valeriu Răchită, Gheorghe Mulțescu (două mandate), Mircea Rednic, Cosmin Contra și Răzvan Lucescu; XII/2. 1 iunie 2013; XII/3. Gheorghe Urich.

Reamintesc că fiecare răspuns corect va primi 1 punct. Câștigătorul concursului va intra în posesia unui premiu – un tricou Macron Diadem și o minge Macron Dynamis – oferit de Viorel Hărvătescu, patronul firmei distribuitoare de echipament sportiv Iany Sport SRL și al echipei de fotbal din seria EST a Ligii B Prahova, ACS Iany Sport 2012 Ploiești. Nota bene, vor fi punctate doar răspunsurile integral corecte, nu și cele parțiale!

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

24 răspunsuri la “Răspunsurile corecte la concursul “Știți tot despre Petrolul?””

  1. Sagona spune:

    Domnule Trestioreanu, este o problema cu raspunsul la intrebarea X/3, si anume lipsesc Alexandru Fronea (pe banca la finalul campionatului 1978-79, Div. B, seria a II-a) si Eduard Iuhas (la finalul campionatului 1979-80).

  2. Ionut spune:

    Observatie:
    La intrebarea 1 de la concursul 7, la momentul adresarii intrebarii, Tamuz inscrisese 9 goluri. Intre timp a mai inscris si golul al 10-lea in meciul cu “U” Cluj. Presupunand prin absurd ca la meciul cu U ar fi dat Albin 6 goluri (lucru consemnat de un jucator in acest tur) si l-ar fi devansat pe Tamuz, atunci care ar mai fi fost raspunsul corect? Dupa parerea mea, raspunsul corect este 9 goluri.

    • Dragoş spune:

      @ Ionut: de acord, raman 9 goluri! Voi modifica raspunsul. Am mizat pe altceva, initial. Am gresit.

    • Ionut spune:

      Tot la concursul 7 intrebarea 2, pe unele site-uri am gasit anul promovarii in prima liga ca fiind 1953 in loc de 1954. Spre exemplu, pe http://www.romaniansoccer.ro clasamentul final al sezonului din 1953 divizia B, seria 1 arata astfel: 1.Flacara Ploiesti; 2.Spartac Bucuresti; 3.Metalul Campina, deci anul promovarii este dat 1953.
      Sezonul incheiat in 1954 din divizia A regaseste Flacara Ploiesti pe locul 7 la finele sezonului (deci echipa era deja promovata) intr-o editie castigata de Flamura Rosie Arad. Nu va contrazic insa va rog sa verificati inca o data daca este corect anul promovarii 1954. Din datele cautate de mine reiese ca in perioada 1950-1957 sezoanele nu s-au desfasurat pe perioada a 2 ani calendaristici ci doar pe un singur an.

    • Dragoş spune:

      @ Ionut: OK, o sa verific si asta. Va promit. Daca este cum spuneti, voi face si aceasta corectura. Tin cont de… vox populi! Da, e 1953, am modificat.

  3. Sagona spune:

    “Oricum, nu intrebarea asta va decide!”: o intrebare nu poate decide numai daca au fost mai multe raspunsuri corecte, sau daca nimeni nu a raspuns corect (cazul intrebarii VI/2, dupa cum ati precizat intr-o postare anterioara). Sunt curios in ce caz ne aflam (tinand bineinteles cont ca nu-i puteti puncta pe toti, in virtutea unei reguli enuntate la inceputul concursului).

    • Dragoş spune:

      @ Sagona: voi posta la sectorul de comentarii toate raspunsurile si veti putea calcula acolo punctajul tuturor si-l veti putea confrunta astfel cu cel din ierarhia finala. OK?

  4. dan spune:

    Dragos,la intrebarea XI.3 raspunsul este 4-3(0-1) conform saitului GSP din 26 noiembrie 2010

    • Dragoş spune:

      @ dan: intrebarea XI/3 se refera la meciul de la Ploiesti dintre Petrolul si o selectionata divizionara din Brazilia si a fost 1-0, gol marcat de Gheorghe Simaciu. Tu faci referire la acel Petrolul – Gremio Porto Alegrense, de la Bucuresti, de fapt.

    • Ionut spune:

      Despre ce echipa este vorba si cand a avut loc meciul?

  5. serban spune:

    Dragos la intrebarea nr din primul concurs ,se preciza cine a fostcapitanul echipei castigatoare a editiei de campionat 1965=1966 . Vad ca raspunsul corect dat aici este V.Rachita .Din cate stiu eu la vremea respectiva VIVI nu se nascuse .

  6. Staicut Ionut spune:

    Domnule Trestioreanu la intrebarea I/1 nu poate fi Vivi Rachita in 65-66,iar la VII/2

    nu apare nicaieri 1941 atunci apare o echipa Fc Ploiesti iar la cea cu anii de

    antrenor ai lui Ilie Oana apar altii fata de care i-ati pus adica 1967-1968,1972-1973,iar la X ar trebui sa fie luate in considerare si fara cei doi

    pe care i-ati adaugat .

    • Dragoş spune:

      @ Staicut Ionut: scuze, am corectat cu Valeriu Rachita. A fost eroarea mea. In 1941 este vorba despre Juventus. Daca am zis ca avem si acel titlu, laum in calcul si alte date cu acea echipa, da? La cei pusi in plus, voi puncta si in varianta fara ei, OK? Care sunt alti ani decat cei pe care i-am pus eu la perioada de antrenorat a lui Ilie Oana?

  7. Staicut Ionut spune:

    Nu. M-am referit la cum au fost grupati. Eu stiam ca primul mandat a fost 1952-1965

    • Dragoş spune:

      @ Staicut Ionut: exista o mentiune cu Ilie Oana antrenor la Ploiesti, din 1954, iar din 1964 figureaza ca principal fostul sau secund, Constantin Cernaianu. Dar, de fapt, Ilie Oana a devenit antrenor in 1952, nejucand decat pentru Juventus Bucuresti, nu si pentru echipa mutata la Ploiesti si avand denumirea de Flacara Ploiesti.

  8. Sagona spune:

    La X/2. nu este 1952-1965 (nu 1963)?

    • Dragoş spune:

      @ Sagona: da, aveti dreptate, era eronat pe Wikipedia cu Constantin Cernaianu din 1964. De fapt, a devenit principal din editia 1965-1966.

  9. Sagona spune:

    @ Staicut Ionut: “la X ar trebui sa fie luate in considerare si fara cei doi”: “cei doi” au fost sau n-au fost antrenori? daca au fost, atunci varianta fara ei n-ar trebui punctata, daca n-au fost si cineva i-a trecut, nu trebuie punctat. Dupa parerea mea, tertium non datur. Macar din respect pentru “cei doi”…

  10. Sagona spune:

    La intrebarea VII/2, trebuie adaugat 1933!
    Juventus a promovat in urma barajului cu RGM Timisoara, v. Vol I al d-lui Fratila (pag. 150-156) sau http://www.romaniansoccer.ro/d.....2_33.shtml
    Va citez: “daca am zis ca avem si acel titlu, laum in calcul si alte date cu acea echipa”, deci raspunsul corect trebuie sa contina si 1933!

  11. Staicut Ionut spune:

    sagona Au fost intradevar antrenorii nostri si ii respectam la fel ca pe toti dar ei nu sunt trecuti in toate statisticile

  12. Dragoş spune:

    @ Sagona: da, cam asa este. Va disparea punctul de la cativa care au indicat in rest perfect.

  13. Sagona spune:

    Staicut Ionut: de acord cu dvs., dar unii mai “batrani” isi amintesc de ei pe banca (o sursa ar fi si programele de meci din vremea respectiva). Si ce farmec ar avea un concurs, daca toate raspunsurile s-ar afla in statistici?

Lasă un răspuns

Poţi folosi următoarele tag-uri: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>